Recenze: Saloos Měsíčkový olej

srpna 08, 2019

Všechny zdravím,


po menší přestávce se vracím s oblíbenou recenzí produktů značky Saloos. Tentokrát jsem se zaměřila na měsíčkový olej :-)



Měsíčkový olej

Co víme o měsíčkovém oleji? Většina z nás určitě to, že je známý pro své hojivé účinky. Měsíčkový olej je opravdu pokladem nejen ve světě kosmetiky, ale také zdravotnictví. Hojivé a regenerační účinky jsou opravdu významnou charakteristikou měsíčku. Dále samozřejmě zklidnění podrážděné pokožky, hojení jizev, zacelení ran...
 Vužít ho můžete i při masážích, kde je skvělým pomocníkem.



Aplikace/testování/hodnocení

Testování jsem zaměřila především na oblast "hojení". Olej je hustší konzistence žlutavé barvy a nanáší se poměrně jednodušše. Do kůže se vstřebává o něco hůře, ale pokud jste zvyklí pracovat s oleji tak se asi nic moc nemění :-)

Jak to dopadlo?
Například záděru jsem mazala dva dny, třetí už byla komplet zatáhnutá, s lehkým stroupkem a necitlivá. Co se týče jizev (jak víte já mám jednu starší - keloidní) tady byl účinek tzv. udržovací, který fungoval dobře, dokáže vás zbavit začervenání. To nejen v letních měsících uvítá určitě i každá maminka po císařském řezu :-) Dokonce jsem několikrát namazala i na oholenou pokožku, kde se všechno krásně zregenerovalo. Zčervenání, chcete-li podráždění, se nedostavilo vůbec. Vše co jsem od produktu čekala se dostavilo. 
Spokojenost stejná jako u všech předchozích produktů.

Jak dopadl malinový, šípkový, nebo třeba dýňový olej? To a ještě více se dozvíte ve složce Testy a recence → ZDE



You Might Also Like

16 komentářů

  1. Na to hojení to musí být fakt super, možná si ho pořídím :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Můžu jedině doporučit, je dobré ho mít po ruce třeba domácí lékárničce :-)

      Vymazat
  2. Moc pěkné fotky. Oleje používám ráda, ale měsíčkový jsem ještě neměla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tento nutne potrebujem :) Nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, ráda jsem poradila :-) Děkuji za pochvalu :-)

      Vymazat
  4. Krásné fotky.
    Nemám s měsíčkovým olejem zkušenosti, ale ráda ho vyzkouším. Jsem nešika takže by se urychlení různých drobných zranění hodilo často. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uznávám, že mít po ruce takového společníka je šikovné :-D

      Vymazat
  5. Já jsem od této značky snad ještě nic neměla, ale vím, že si značku hodně lidí chválí. Tak možná taky někdy něco vyzkouším :)

    Jinak děkuji za komentář, moc mě těší, když někoho inspiruji a zároveň moc děkuji za sledování. Moc si toho vážím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač Tynko, každá jsme ráda za zpětnou vazbu a hlavně pocit,že to co děláme někoho baví :-) Saloos můžu jednoznačně doporučit, všechny jeho poklady co doma mám mají své využití a jsem si jistá, že i ty si svůj TOP produkt najdeš ;-)

      Vymazat
  6. Děkuju za tip! :) Já jsem docela expert na všechny možné odřeniny a jiná drobná poranění, takže myslím, že bych tento olej určitě využila :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to prostě nepostradatelný pomocník pro nás všechny :-)

      Vymazat
  7. Teď jsem si objednala 5 nových přírůstků od Saloos a příště si ho určitě také pořídím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, prozradíš co to bylo? Taky se ted těším na pár novinek ♥

      Vymazat
  8. Od saloosu jsem měla na těhotenské bříško olej a byl super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Od Saloosu som zatiaľ mala len arganový olej, ale som s ním veľmi spokojná takže určite plánujem nakúpiť si ďalšie :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate