Dekorační bedýnky aneb jak na to

října 11, 2018

Jak si vyrobit nejen hezkou dekoraci, ať už jako výzdobu na balkónek, nebo pomocníka pro dárkový balíček?

Dnes si řekneme, jak jednoduché a časově nenáročné bude tuto bedýnku vytvořit pomocí ubrouskové techniky. Podobný, podrobnější návod najdete ve starším článku → TADY.

Obtížnost: Lehké


Na výrobu potřebujeme:
  • dřevěnou bedýnku 
  • bílou barvu (může být jakákoliv)
  • bezbarvý lak
  • štětec (ideálně placatý)
  • ubrousky
  • tekutý Herkules
Bedýnky natřeme bílou barvou, ideálně dvěma až třemi nátěry.
Než vše úplně zaschne, připravíme si ubrousky. Zde je třeba vybrat obrázky, které buď vystřihneme, nebo je tzv. vytrháme prsty, aby nebyla linie okrajů moc "tvrdá" na pohled. Záleží také, jaké má ubrousek pozadí, pokud je křiklavé je lepší obrázek opravdu vystřihnout :-). Nakonec si rozvrhnete kam jaký obrázek budeme lepit a překontrolujeme, zda se na vybrané místo vejde, nebo jestli je potřeba jej nějak upravit. Nakonec oddělíme všechny vrstvy ubrousků od té vrchní - barevné. Tu jedinou použijeme.
Následně použijeme Herkules namíchaný s vodou (tak aby byl řidší konzistence) a natíráme štětcem ta místa, kam budeme lepit. Jemně přikládáme ubrousky a přetíráme i přes ubrousek. Vše velmi jemně a ne několika vrstvami, aby nám ubrousek moc nezměkl a netrhal se. Nakonec necháme úplně zaschnout a následně lakujeme. (Pokud nebude bedýnka v kontaktu s vodou, či chceme docílit přirozeného vzhledu, nemusíme lakovat).Chceme-li, můžeme dozdobit jak je libo (já použila mašličky).

Tak co na ně říkáte? Jednoduchá prácička, rychle hotová a k světu vypadající :-). Jednu bedýnku jsem použila na podzimní aranž a druhou jako dárek, kdy jsem jí vyplnila dárečky a svázala do celofánu. Myslím, že se líbila :-)
V příštím článku bych Vás ráda inspirovala podzimně naladěným balkónem, protože i malý balkón dokáže udělat velkou parádu. :-)



You Might Also Like

17 komentářů

  1. Tý jo , krásný, až je mi líto, že nemám balkón 😁, také ráda dekorace vyrábím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že si můžeš vydekorovat cokoliv, ale ty bedýnky a dřevo všeobecně, mají své kouzlo...

      Vymazat
  2. To je krása! Mám moc ráda tyhle bedýnkové dekorace, vypadá to moc hezky :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Péťo, děkuju :-) Hlavně na živo jsou ještě hezčí ♥, (ano vím, že samochvála smrdí) opravdu povedené

      Vymazat
  3. Kam se hrabou bedýnky z obchodů... Máš je fakt krásné :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tobě děkuji, Ell. Zakomponavala jsem ji i do výzdoby balkonu, takže na inspiraci (formou článku) už se pracuje :-)

      Vymazat
  4. Moc hezké výtvory :-) je to takové čisté a neokoukané a jak tak koukám, není to ani složité :-) všude říkám, že podzim nemusím, jak jsou mlhy a prší, ale ten letošní se hodně vyvedl, takže ho mám vlastně ráda :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ho mám rok od roku radši, přijde mi, že z Vánoc mám poslední dobou míň radostí, než z podzimu, ale možná je to jen můj pocit :-)

      Vymazat
  5. To zas mamce vždy kamarádka dělala zdobené květináče do oken a pak když už jsme nebydleli v baráku, tak nám vždycky dělala věnec na dveře nebo adventní svícen - vždy z přírodnin. Moc se mi to od ní líbilo :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má to zvláštní kouzlo :-) Pokud je i někdo kdo to dělá s potěšením a láskou, není co řešit :-)

      Vymazat
  6. moooc pěkné - přesně takový styl mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě moc tesi, doufám, že se ti budou hodit i jiné podobně laděné navody :-)

      Vymazat
  7. Tyjo, ty bedýnky jsou vážně moc supr:) vždy mi bylo líto, že jsem na ruční práce totální nemehlo:D

    OdpovědětVymazat
  8. Bedýnky jsou moc hezké, ubrouskovou metodu mám ráda!

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate