Saloos Bio Malinový olej NOVINKA

srpna 05, 2018


Po krátké letní pauze se vracím s menší recenzí na další produkt značky Saloos, tu dle mého již není třeba znovu dále představovat. (Pokud Vám tato kosmetika přece jen nic neříká, podívejte se na předchozí recenze, kde se o ni více rozepisuji). Jedním z nových produktů, který najdete na prodejních pultech, je právě malinový olej, tak se na něj pojďme podívat...



Bio Malinový olej

Zklidnění a regenerace pokožky

Hydratace

Zbavuje pokožku drobného začervenání a různých neduhů

Testování/charakteristika

Jako první jsem si k produktu přivoněla. Říkám si, voní malinový olej? Nevoní. Nevadí :-)
Jemně nažloutlá, hustší tekutina se pomaleji vstřebává, zato účinky velice mile překvapí...
Aplikuje se pomocí kapátka a má malé skladné balení. Taky je skvělým doplňkem například do kabelky, nebo na cesty.

Na suchou pokožku v některých místech dokonce s výskytem šupinek zabírá skvěle (hydratace potvrzena). Stejně tak i na zarudlou pokožku, či regeneraci například po holení. Saloos jej dokonce  doporučuje na zhojené jizvy, nebo vrásky. Účinky na keloidní jizvu nemohu posoudit, jelikož kombinuji spolu s šípkovým a měsíčkovým olejem, zatím beze změny. Na cesty, nebo jen tak do kabelky je jeden z mých TOP 5 produktů. Jaké jsou ty Vaše v letním období?

You Might Also Like

18 komentářů

  1. Škoda, že nevoní. Oleje mám moc ráda.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevoní, protože je dělaný z jadérek a ne malin samotných 😊 a čistě je přírodní, tudíž bez dodaných aromat 😊

      Vymazat
  2. Jé, já mám od této značky masážní olejíček s vůní levandule, a teda můžu se z té vůně zbláznit. Je to fakt úžasný. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani taky mám slabost na levanduli❤️ a pak také kokosové produkty❤️

      Vymazat
  3. Saloos značku jsem si za poslední dobu velmi oblíbila :-) malinový olej jsem ještě nezkoušela, ale už jsem o něm nějakou recenzi četla. Škoda, že nevoní po malinách, to mě popravdě zklamalo.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem o tom teď komentář výše, jde o to, že se nejedná o produkt vyrobený z malin samotných, ale jejich jadérek 😊

      Vymazat
  4. To musí být opravdu super věc na suchou pokožku, hlavně v létě je potřeba si dávat pozor :) ještě jsem malinový olej nezkoušela, určitě po něm mrknu, jen škoda že nevoní :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám že aroma je poměrně důležité pro dost z Vas 😊

      Vymazat
  5. já miluju maliníkový čaj :) ale tohle bude taky super

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já všeobecně zastávám všechny přírodní produkty, ať už potravinové,nebo kosmetické. Když děláš něco zdravého pro své tělo, tak ti to rádo vrátí😊

      Vymazat
  6. Vypadá to pěkně, maliny mám ráda, jen škoda, že po nich nevoní. Ale jinak tyhle tělové oleje jsou super :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý z olejíčků má něco do sebe, já nedám dopustit napriklad na měsíčkový

      Vymazat
  7. Také jsem si ho oblíbila, je skvělý :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Malinový olej jsem zkoušela od jiné značky a byla jsem spokojená. Od Saloosu mám teď nově heřmánkový a voní přesně jako heřmánkový čaj, který zbožňuji, takže láska :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Produkty od Saloosu naprosto zbožňuju a jsem moc ráda, že jsem měla tu čest a mohla spolupracovat �� Jinak mám slabost na levanduli ❤️

      Vymazat
  9. Veľmi pekný článok ! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate