Nejlepší víno měsíce LEDNA

ledna 26, 2018

Tento rok začnu s takovým "mini seriálem" kdy
Vám každý měsíc v krátkosti doporučím víno, které mě při testování nejvíce zaujalo. Jeho obrázek bude v pravé liště blogu a krátké povídání v sekci VÍNO. Na 
LEDEN
je ideálním kandidátem:
 Les Merveilles Féchy 2016
PŮVOD: Švýcarsko
CHARAKTERISTIKA: 12% vol.
Spíše sladší víno světlé slámové barvy, chutná po ovoci
K ČEMU SE HODÍ:  Ideálně k měkkým sýrům,  nebo jako aperitiv
Dostala jsem ho jako dárek, takže Vám neporadím, kde ho zakoupit, ale pro mě byl jasným kandidátem na nejzajímavější víno pro tento měsíc

sladké_víno, nejlepší_víno





You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já popravdě moc vína nepiju :D ani neochutnávám :)

    www.shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je velká škoda, jsem si jistá, že tohle musí chutnat každému 👌

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate