Report Dyzajn marketu

srpna 07, 2017

 Ahoj všem !

V neděli jsem konečně navštívila dyzajn market a víte co? Byla to pecka!
Opět jsem viděla pro mě neexistující věci,velice zajímavé a jedním slovem nádherné..👌




                           



Ráda bych zmínila například BajKajLaj, název rodinné firmy Jitky Kabzan. Jejich předností je výroba hraček ze dřeva. Každý kousek jim projde pod rukama například při malování.
Takže se dá považovat za originál ! 😋 Žádná strojová výroba, prostě hračky i pro děti Vašich dětí.
No řekněte, nejsou k nakousnutí? 

dřevěné-hračky, dřěvěný-nanuk,baj-kaj-laj

baj-kaj-laj, dreveny-nanuk, dreveny-dort


Další zajímavou zastávkou bylo, jak já říkám, království květin... Magaela.
Čelenky, naušničky, komponenty do vlasů a šatů, nebo třeba i veškerá výzdoba svatebního dne. 
To a ještě více nabízí Magaela z převážně umělých květin, ale na požádání i živých.

Pokud chcete někdy vypadat jako princezna, víla, nebo si prostě udělat radost, je to krásný dívčí obchůdek. Minimálně na nějaké akce bych ráda využila i já sama, takže až bude příležitost půjdu do toho.😇



magaela, doplňky-z-květin

umělé-květiny, čelenky-z-květin


Nikko b.
Mýdla a kosmetika přírodního rázu přímo z rukou zdravotnice 😋
Úžasná vůně a ještě hezčí design. Bez palmáče, konzervantů, umělých barviv.
Pyšní se taky statusem Veganská mýdla. (Bez živočišných produktů) Jsou převážně na rostlinné bázi. Úžasné spojení materiálů jako třeba hedvábí, podmáslí, olivový olej s vůní Santalu a růže..
Fantazie.....



design, dyzajn-market, vegan

levandule, kozi-mleko, santal

veganska-mydla, bez-palmace, prirodni



Super, originální a nápadité Jelly Fish.
Zajímavá zvířátka a jiné oblůdky. Zastavila jsem se, abych si detailně prohlédla všechny. No co patří k létu víc, než chobotničky na uších? Hlavně Vás všechny potvůrky nakazí svou dobrou náladou, protože jejich úsměv je nakažlivý. 😆



Jelly-Fish, design, ruční-práce


kuraz, usmevava-zviřatka



Co, nebo kdo, ještě stojí za zmínku..

Kateřina Loukotová (www.dandylion.cz) , www.poznejmamke.cz, nebo tyhle skvělé brože od qplusbodka.. ↓

hand made















You Might Also Like

0 komentářů

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate