Svatební dar akvárko

července 10, 2024

 Dalším nevšedním a možná po některé z vás zajímavým svatebním darem bude akvárko. Jedná se o svatbu akvaristy, majitele obchodu s akvaristikou, takže je to, tak trochu, i osobní dárek :-)

Víte, že všechny tipy na svatební dary, které jsem vám tu ukázala byli ve formě darování peněz, ale trochu jinak, než v obálce...

Na výrobu potřebujete:

  • velkou zavařovací sklenici cca 3-4 l
  • malou truhlu
  • silný provázek, nebo slabé lano
  • písek
  • "mořské" zdobení (umělé květiny, mušle, hvězdice..)
  • "zlaťáky" tedy nové mince (20,50)
  •  zlatá rybka (stažená z internetu, vystřižená 2x zrcadlově a slepená k sobě)
  • slabý vlasec, lepící pistole, podlouhlá nálepka
Do sklenice nasypeme písek, zasadíme truhlu a osázíme květinami, mušlemi... 
Umělé květiny jsem lehce přilepila k truhle (kde to šlo) a nakonec začala plnit truhlu zlaťáky. Semtam jsem přidala i pár ruliček s bankovkami. 

Na víčko jsem do spodní části nalepila vlasec na jehož konci je nalepená zlatá rybka. 
Po zašroubování víčka jsem na něj přilepila provaz jehož konec jsem nechala v převisu, jako "ucho". 
Vzkaz pro novomanžele a přání jsem napsala na hnědý papír, jehož strany jsem opálila. Nakonec smotala do ruličky a přilepila na víčko, spolu s hvězdičkou...



Tak co myslíte? Bude se líbit? Budu ráda, když mi napíšete i vaše nápady, nebo postřehy :-)

You Might Also Like

7 komentářů

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate