Recenze: Odličovací olej Bergamot od Saloos

prosince 28, 2020

 Hydrofilní odličovací olej 

Tyto odličovací oleje jsou jemné a šetrné k pokožce, navíc napomáhají vstupu přírodním látkám. Také jsou vhodné pro oční partie i citlivější pokožku. Jejich základ tvoří mandlový, Bio sezamový + slunečnicový olej. Použití je velice specifické, o něm si povíme v sekci Aplikace/testování.
Aroma Bergamot: Víte co znamená Bergamot? Jedná se o citrusového míšence citronu a limetky. Jeho vůně je specifická a dle mého "kouzelná". Většina z nás ji zná jako aroma známého čaje Earl Grey. V případě použití do hydrofilního odličovacího oleje se využívá jeho kůra.

Zdroj: Manutea.cz

Aplikace/testování

Olejíček je vhodný pro mladou, smíšenou až mastnou pleť. Což se teď, vzhledem k rouškovému období určitě hodí. Pod rouškou a kolem ní, mám větší sklony k tvorbě akné, které pomáhá mírně redukovat. Nejvýraznější prvek mého líčení je řasenka. Ta se s jiným odličovačem, než na olejové bázi vždycky odličuje velice špatně. V tomto případě bez problémů.
Aplikace hydrofilního olejíčku spočívá v nanášení pár kapiček na navlhčený tampon. Ten by měl vydržet minimálně na okolí obou očí. Dál pak záleží jak moc make-upu používáte. Já si vystačím obvykle s jedním tamponkem větší velikosti. Miluji tu jemnou, citrusovou vůni.💚

Hodnocení

Odličovat jsem se pro jeho specifické používání naučila hlavně ve vaně, kde oceňuji rovnou i skvělou vůni. Zatím se mi nestalo, že bych měla problém s odlíčením nějakého produktu. Naopak jsem hravě smyla i halloweenské, výrazné líčení. Nedoporučuji přílišnou aplikaci v době "rouškové". Trochu vám sice odlehčí, nakonec by,ale, mohl potrápit přetrvávající mastný film. Takže použití nechám na uvážení každého z vás. Jako velké plus beru nápis na víčku "odličovací olej" což mi mezi ostatními olejíčky pomáhá v rychlé orientaci.


Zajímá mě, jestli i vy znáte hydrofilní odličovací oleje a jestli je máte vyzkoušené. Popřípadě jaké druhy.Děkuji za přečtení mé recenze a budu se těšit u další. 


You Might Also Like

36 komentářů

  1. Tak tento odličovací olejíček vůbec neznám :).

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Vid? Mám ráda kdyz je to tak trošku i forma aromaterapie :-)

      Vymazat
  3. Tak ten musím mít, to musí být vůně.
    Přeji Ti vše nejlepší do nového roku! Míša
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Míšo, tobě samozřejmě též, snad už bude všechno je lepší

      Vymazat
  4. To je zajímavý produkt, vůni bergamotu mám ráda :) Nikdy jsem ještě žádný odličovací olej nepoužila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na poprvé je to změna, buď ti bude vyhovovat a nebo nebude. Já naopak zjistila, že mi toto použití v koupelně vyhovuje 😊

      Vymazat
  5. Teda, tyhle odličovací olejicky vůbec neznám a přitom mám od Saloos olej do koupele 🤔😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na všechny přípravky olejové báze jsem si rychle zvykla a to musím říct, že jsem ze začátku vůbec nebyla jejich příznivkyní :-) Ted navíc v době těhotenství je ocenuji o to víc, protože hydratace je dost důležitá v rámci celého těla...

      Vymazat
  6. Tak ten musí naozaj úžasne voniať! :) Saloos značku mám veľmi rada, zatiaľ som bola spokojná so všetkým, čo som od nich vyskúšala a úplne najradšej mám práve zelenú ílovú masku :)
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, mám nazkoušenou jak bílou, tak zelenou a jsou obě parádní. Tohle testování mě hrozně baví 😊

      Vymazat
  7. Já používám Biodermu a té se držím už pěknou řádku let. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy člověk má své oblíbence, kterým plně důvěřuje, což chápu a plně to respektuji. Též se po zkoušení nových produktů ráda vracím k těm svým milovaným ❤️

      Vymazat
  8. Má ho kamarádka a voní moc hezky :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy jsem olej na odličování nepoužila, ale na tenhle se budu muset podívat - vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem byla mile překvapena, můžu jenom doporučit 😊

      Vymazat
  10. Já miluju bergamot, hlavně v čaji! :) Ale upřimně, olej jsem nezkoušela, neumím to s nima! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem milovnicí Earl Greye, ale to i čajů obecně 😊 co se týče kosmetiky, každý upřednostňuje něco jiného, ani já na první dojem nebyla úplně blázen do olejů, ale dnes jsem jejich milovnící 😊

      Vymazat
  11. Já mám také doma hydrofilní odličovací olej, ale neutrální a jsem s ním spokojená hlavně při odličování úst, kde mám dlouhotrvající rtěnku :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, konečně nějaká kolegyně 😊 též si nemůžu vynachválit. Já zase používám voděodolnost řasenku 😊

      Vymazat
  12. Vůbec jsem o něm zatím neslyšela, ale vypadá dobře a líbí se mi složení. Navíc musí krásně vonět! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Od Saloosu využívám hydrofilní odličovací olej lemon tea tree. Vůně i doporučený typ pleti budou podobné jako u tvého bergamotu :). Olej je skvělý hlavně navečer na závěrečné dočištění pleti. I na aknózní pleť je super, snáším ho mnohem lépe než běžné pleťové nebo micelární vody, takže za mě taky palec nahoru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ty citrusy jsou hodně podobné 😊 také mi vyhovuje lépe než mléka atd,přecejen ten olej využiješ na více věcí, přesně jak říkáš... Jsem ráda že ti vyhovuje 😉

      Vymazat
  14. Ja Saloos oleje milujem celkovo ♥ Bolo by fajn si nejaký nový zakúpiť❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně ten výběr je obrovský, miluji nákupy na stránkách Saloos 💚

      Vymazat
  15. Jani, děkuji za typ. Já od Saloos mám ráda skoro všechno. ...A máš úplně nádherný blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kamčo moc děkuji za slova chvály, ta vždy potěší 😊

      Vymazat
  16. Saloos miluji a tento olej ráda vyzkouším, vypadá moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ach, tahle kosmetická značka je pro pleť nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  18. děkuji za tip, ta vůně mě docela láka :)

    OdpovědětVymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate