Recenze: Extra bio šípkový olej od Saloos

listopadu 09, 2018


Krásný den všem kosmetickým nadšencům :-).
Dnes jsem si pro Vás připravila recenzičku na šípkový olej od mnou často recenzované značky Saloos. Více o této skvělé přírodní kosmetice se dozvíte v 
předchozích recenzích → Bio malinový olej,  Dýňový olej ,
Ricinový olej, nebo na stránkách https://www.saloos.cz/. :-)

Extra bio šípkový olej:

Olejíček hustší konzistence, žluté až naoranžovělé barvy, voní jemným šípkovým aroma. To na první dojem nepůsobilo úplně "sympaticky", ale po nějaké době, jsem si ho zamilovala :-). Teď bych řekla, že je vlastně docela fajn :-). 
Zakoupit jej můžete na specializovaných e-shopech zabývajících se přírodní kosmetikou, nebo v kamenných prodejnách zdravé výživy, či kosmetiky.
Orientačně se ceny pohybují od 150,- do 200,- Kč. 


S čím nám pomůže?

  • Nejčastěji se setkáváme s podpůrným účinkem v boji proti vráskám
  • Působí skvěle na zhojené jizvy a popáleniny
  • Pomáhá regenerovat pokožku, kterou zároveň hydratuje
  • Je vhodný pro všechny typy pleti



Aplikace/testování

Před použitím je dobré pleť namokřit, nebo ji mít při nejmenším vlhkou. K použití nám postačí pár kapiček. Ty nanášíme pomocí kapátka a jelikož je olejíček dosti hustý, bude se nějakou dobu ještě vstřebávat. Ideální načasování k používání je tedy dle mého názoru večer po koupání, když už jste se vším tak nějak hotové :-). Testování jsem opět věnovala oblasti zhojené keloidní jizvy, kde byl efekt viditelný v podobě zesvětlení zmiňované oblasti, která bývá často zarudlá. Přiznávám, že mi na olejíček chodí i mamča, která si maže vrásky :-). Tady mohu minimálně potvrdit, že se neprohlubují, ani nezvětšují (nejde ovšem o pravidelné používání).

Hodnocení:
Pro péči o zhojené jizvy, ano - doporučuji, ideálně dlouhodobě, popřípadě v kombinaci s ricinovým, kokosovým, či měsíčkovým olejem. Na vrásky bych se nebála říct, že při pravidelném používání bude též skvělým pomocníkem. Pro dodání "šťávy" pleti, je také velice vhodný. Pleť je vypjatější a rozjasněnější. Navíc je efekt delší dobu viditelnější :-)


Musím říct, že testování výrobků od Saloosu mě moc baví. Veškeré testované produkty jsou přírodní a mají viditelné výsledky, navíc v oblasti problémových jizev, což je pro mě velice důležité. Děkuji za možnosti testování všech úžasných produktů!

You Might Also Like

17 komentářů

  1. Saloos jako značku dost znám, ale tenhle olejicek jsem ještě nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda, že pro mladou, zdravou holčinu, bez výraznějších problémů se hodí spíše jiné druhy olejíčků :-)

      Vymazat
  2. Na tuto značku jsem slyšela samou chválu a vlastně mám jeden jejich výrobek i doma, dostala jsem ho k narozeninám, ale ještě nezkoušela :) A tento olejíček by se mi na jizvičky hodil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co se týče jizev, používám opravdu jenom Saloos, potrpím si na přírodní "medicínu" a to nejen na jizvy. V začátcích jsem testovala převážně ricinový oleju, teď kombinace několika a super :-)

      Vymazat
  3. Se značkou Saloos nemám žádné zkušenosti, i když jsem na ni už několikrát koukala v drogeriích :) Někdy se budu muset v jejím sortimentu více porozhlédnout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že mají velkou nabídku... Na každý problém, nebo třeba jen neduh se najde šikovný pomocník :-)

      Vymazat
  4. Jee to prodavame u nas ve zdravé výživě :) super účinky, vůbec jsem o tom nevěděla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Saloos mám moc ráda, pěkná recenze :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tenhle mám doma a používám ho skoro denně! Zezačátku jsem byla také taková nejistá, protože mě hlavně překvapilo, že je opravdu oranžový a bála jsem se, že mi udělá na obličeji skvrny - naštěstí ne :D Používám ho hlavně kvůli jizvičkám po akné, které mám na tvářích, zatím nevidím extra změny, ale určitě je skvěle hydratuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adél, to je super, přijde mi, ze skvěle reaguje právě na ta menší místečka, ale ano, chce to čas 😊

      Vymazat
  7. Šípkový olej jsem kdysi od Saloos zkoušela a tehdá jsem s oleji moc neuměla, takže účinky nebyly nijak závratné, každopádně je pravda, že na jizvičky mi trochu pomáhál - a krásně mi voněl.

    OdpovědětVymazat
  8. Saloos mám moc ráda. Používám jejich sadu (odličovací + vyživující olej) na problematickou pleť Lemon Tea Tree. Odličovací olej si kupuji už pár let, regenerační jsem nasadila místo nočního krému až nedávno a byla jsem moc mile překvapená, že opravdu krásně hojí a dezinfikuje, aniž by pleť jakkoliv vysušoval. Podobně spokojená jsem i s dalšími Saloos produkty. Šípkový olej mám od jiné značky a je taky fajn, ačkoliv pro mě to na pleť úplně není, tak ho používám spíše na dekolt a jizvičky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je super, že vyrobky znáš a víš, co ti vyhovuje, ja musim docela prověřovat, abych mohla s jistotou říct, ano tenhle oljíček je super za všech okolností. Co se týče šípkového oleje na jizvy jak jsem psala, super je, to máš pravdu :-)

      Vymazat
  9. výrobky od Saloosu občas kupuji, i oleje, a tenhle jsem ještě neviděla, tak díky za tip ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šípková péče je moc fajn, doufám, že se ti bude zamlouvat

      Vymazat

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate