Zaostřeno na svíčky ♥

září 14, 2017

Snad není ženy, která by je nemilovala, otevírají nám nový svět plný vůní a relaxace...Svíčky.
Dlouho jsem hledala, kupovala, okukovala...  Řeknu Vám, není svíčka, jako svíčka 😏. O pár z nich se tu trochu rozpovídám a přiblížím Vám své dojmy.

Heart & Home
Nabízí několik velikostí svíček v jak skleněné formě, tak plastové, nebo jako vosk do aromalampy... Tyto svíčky bych volila v první řadě jako dárek. Mají milý jemný design a ve skleněné variantě působí velice precizně. Vůně sójového vosku je intenzivnější a i po zapálení ji opravdu cítíte. Pokud ovšem chcete provonět místnost, je nutné mít velkou sklenici s intenzivní vůní. Menší varianty opravdu využijete v malé místnosti, například do salónů, nebo koupelny. Ideální pro relaxaci v horké vaně ♥. Největší výběr nabízí dárkové prodejny Albi, kde Vám určitě i rádi poradí s výběrem vhodné vůně. Pro objednání můžete využít i Eshop.
Můj TIP: K vodní lázni doporučuji jednoznačně svíčku "Jasmínové snění".


Air Wick
Konkrétně bych se Vám ráda rozepsala o svíčce Pearl Infusion, která mě velmi mile překvapila, co se týče poměru kvalita - cena. Většinou je možné ji pořídit kolem cca 150,- Kč. Vůně je intenzivní už před otevřením a i když nemá víčko, můžete si přivonět pomocí "voňavé nálepky". Pokud pak svíčku otevřete, je lepší ji vypálit dříve, (právě kvůli absenci víčka) vůně se pomalu, ale jistě vytrácí. Dokáže ovšem krásně provonět a její vůně jsou velice příjemné. Designově vybíráte podle barvy tzv. kamínků  a gelu obklopujícího knot svíčky. Hodí se  například do interiérů stylu Etno, spa, relax oázy... Nevýhodou je rychlejší vypálení.

Můj TIP: Pokud si chcete udělat radost sami sobě a nechce se Vám moc utrácet, zvolila bych Air Wick, řadu Pearl Infusion.

air wick, spa

Yankee Candle
Srdcovka všech milovnic svíček a mediálně asi jejich nejznámější výrobce, nově s továrničkou i v ČR. Vybírat můžete z nepřeberného množství vůní (a to takových jaké si ani nedokážete představit :-) ) . Každá obdarovaná žena ví, že pokud dostala YC, dostala luxusní zboží. Ne nadarmo mají FB stránky YC přes více než 40 000 fanoušků. Já mám odzkoušené tři vůně a co Vám budu povídat, spokojenost určitě byla :-). Malou svíčku jsem si pálila u vína po večerech a byla krásně cítit zhruba do půlky většího pokoje. Záleží i na vůni. Ta, která se Vám zdá "ostrá" hned na první přivonění většinou ostrou zůstane i při pálení a je velice intenzivní. Tady mě přesvědčila vůně Tirquoise Sky se svěží mořskou vůní. Za kvalitu a jméno zaplatíte vyšší cenu, ale nelitujete. Velká sklenice Vás vyjde zhruba na 800,- Kč, doba pálení je ovšem až 150 hodin! I zde můžete využít internetový obchod.
http://www.yankeesvicky.cz/
Můj TIP: Pokud je na Vás cena moc vysoká, nezapomeňte napsat ježíškovi :-)

levandule, yankee candle levandule


Bartek Candles
Znáte takové ty menší svíčky ve skle co mají strašně moc druhů vůní, které Vás snadno okouzlí? Tak to určitě myslíme ty samé. Svíčky s nižší cenou cca kolem 50,- Kč, pořídíte v drogeriích, obchodech s dárky, nebo květinářstvích. Opravdu intenzivně voní, ovšem většinou jen dokud ji nezačnete pálit. Pak už se vůně vytrácí a svíčka hoří poměrně rychle. Můžete si ovšem vybrat z velkého množství okrasných obalů a tak se dá použít jako malý doplněk k dárku, nebo do určitých druhů interiérů jako výzdoba.
Můj TIP: Svíčku používejte v místnostech s lehkým závanem vzduchu (např. u dveří) a spíše pro dekorační účely.

levandule, levandule dekorace



Zeptala jsem se Vás
Jakou svíčku rády používáte vy a za jakých okolností?

You Might Also Like

0 komentářů

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate