Jak Albi slavilo narozeniny

září 04, 2017

Nedělí skončilo narozeninové řádění prodejny Albi na Chodově. Nevím jak vy, ale já odešla nadšená a ještě s cukrovou vatou navrch 😊 .
Mým úkolem byla koupě dárku rodičům v podobě deskové hry pro dlouhé zimní večery. Ano, čtete správně. Zimní večery. Dárek bude pod stromeček...
Velice mile mě překvapil personál v zastoupení paní prodavačky u deskových her, tak jako slečny u pokladny, ale hlavně přátelského a sympatického pána v roli obchodního manažera, jenž dokáže se zákazníky jednat na velice příjemné úrovni. Tito lidé Vám ochotně ukáží, doporučí a vysvětlí principy her, které mají na prodejně. Věděli jste o té možnosti? Je to super, člověk by až koupil všechny 😋. Po těžkém rozhodování si vítězně odnáším hru ČESKO k pokladně. Při placení dostávám stírací los, kde na mě čeká sleva na příští nákup. Dokonce se na mě usmálo krásných 20%. Cestou si všímám zajímavých stříbrných šperků české výroby. No, víme na co se kupón využije 😊 Nakonec tu byl ještě bonus v podobě borůvkové cukrové vaty na cestu a to byla parádní sladká tečka. Mno řekněte, kdy se naposledy takhle dobře nakupovalo Vám?

Návštěvu jsem si užila, mám první dárek, slevu na příští nákup a taky konečně vím, jak se hraje TELEPATIE. Ještě jednou děkuji za skvělé rady a milý přístup celému personálu Albi.

Albi_narozeniny, Albi_dárky, Albi_deskové hry


Taky už začínáte s nakupováním dárků? Nebo máte nějaký tip co dále darovat, například právě z Albi?

You Might Also Like

0 komentářů

Jsem moc ráda, že jste si udělali čas na čtení mých článků!

Veškerý materiál na těchto stránkách je chráněn autorským zákonem, Copyright Janina Pálková

Translate